wtorek, 21 lutego 2017

Wypryski oraz zaskórniki pojawiają się rzadko i szybko znikają!

W kolejny programach naszych zwycięzców  króluje Tonik z kwasami AHA/BHA 10%, to prawdziwa petarda w walce z zaskórnikami.
Magda i Anna opowiadają jak radzą sobie z cerą, która ma tendencje do przetłuszczania oraz wyprysków i zaskórników.
Podstawy ich pielęgnacji to:
- Olejek myjący drzewko herbaciane
- hydrolat
- kwasy
- odpowiednie nawilżanie

1. Magda - "Moja skóra ma tendencję do przetłuszczania się oraz do wyprysków i zaskórników. Mam 31 lat, więc póki co nie muszę sięgać po nic mocniejszego"

Jak zaczęła się przygoda z Biochemią Urody. 
Odkąd kilka miesięcy temu odkryłam Wasz sklep, w kosmetyki do pielęgnacji twarzy zaopatruję się tylko u Was:)

Pielęgnacja wieczorna 
Moja wieczorna pielęgnacja wygląda następująco:
1. Oczyszczanie twarzy - używam Olejku myjącego drzewko herbaciane
Kilka kropli olejku rozprowadzam na wilgotnych dłoniach, a następnie myję twarz i szyję; spłukuję ciepłą wodą. Olejek sprawdza się super, w przypadku cery skłonnej do przetłuszczania i wyprysków
dokładnie oczyszcza skórę nie naruszając naturalnej warstwy lipidowej, nie wysusza mojej skóry, jest bardzo wydajny.
2. Peeling - Peeling enzymatyczny EKO, wersja z dodatkami do cery tłustej stosuję 1-2 razy w tygodniu, cera po nim jest cudownie gładka, miękka i nawilżona :)
Jestem zachwycona tym peelingiem; jedno jest pewnie: już nigdy nie wrócę do tradycyjnych peelingów mechanicznych!


Przecieram twarz i szyję wacikiem nasączonym hydrolatem z czarnej porzeczki EKO, który odświeża i dezynfekuje – ponownie, super sprawa w przypadku skóry mającej tendencję do wyprysków.
4. Złuszczanie - Tonik z kwasami AHA/BHA 10%  stosuję 2-3 razy w tygodniu.
Nakładam tonik na skórę twarzy i szyi przy pomocy wacika, odczekuję kilkanaście-kilkadziesiąt minut przed następnym krokiem.
5. Nawilżanie/odżywianie - stosuję "miksturę": 3 krople Serum Granat EKO + 8 kropli Eliksiru winogronowego DNA
Serum Granat i eliksir mieszam w zagłębieniu dłoni, nakładam opuszkami palców na twarz i szyję.
- Czasami, gdy niespodziewanie wyskoczy mi jakiś pryszcz, dodaję do „mikstury” 2 krople oleju tamanu.
Dla mnie to idealna mieszanka zapewniająca kompleksowe działanie nawilżające, natłuszczające i przeciwzmarszczkowe.

Efekty 
Dzięki powyższej pielęgnacji, stan mojej cery bardzo się poprawił: zmienił się jej koloryt, nie jest już szara i ziemista, mniej się przetłuszcza.
Dodatkowo, i co najważniejsze, wypryski oraz zaskórniki pojawiają się rzadko i szybko znikają; wydaje mi się też, że pierwsze delikatne zmarszczki, które miałam na czole, zniknęły :)


_______________________________________________________________________________

1. Anna - "Mam cerę przetłuszczającą się z zaskórnikami i bliznami potrądzikowymi, dlatego moja wieczorna pielęgnacja opiera się na bazie kwasów i dwufazowego nawilżacza."


Jak zaczęła się przygoda z Biochemią Urody
Moja przygoda z Biochemią Urody rozpoczęła się ponad 5 lat temu. Wysyp filmików na YouTube z recenzjami produktów skusił mnie do zakupu kilku produktów. Pamiętam, że cera bardzo mi się poprawiła i byłam zadowolona ze wszystkich produktów jednak z biegiem czasu w mojej kosmetyczne na stałe zagościł tylko olejek myjący drzewo herbaciane (którego za nic w świecie nie zmienię) i puder bambusowy. Po kilku latach eksperymentowania z innymi drogeryjnymi markami, pewnego dnia przypomniałam sobie, że BU ma świetne produkty i postanowiłam do nich wrócić.
I tak od kilku miesięcy cała moja wieczorna pielęgnacja opiera się na Biochemii.

Pielęgnacja wieczorna.
- Codziennie wieczorem twarz zmywam olejkiem myjącym herbacianym, który idealnie radzi sobie z podkładem i tuszem.
- Następnie tonizuje ją zestawem dla cery tłustej na bazie hydrolatu oczarowego.
- Na tak oczyszczoną cerę nakładam zestaw krem anty-trądzikowy AZELO/BHA i zostawiam go na kilkanaście minut do wchłonięcia.
- Po tym czasie spryskują całą cerę hydrolatem z kocanki i na wilgotną twarz nakładam nawilżacz, mieszankę Zestawu odżywczego żel hialuronowy z kilkoma kroplami serum olejek gojący na blizny i rozstępy.

- Dwa razy w tygodniu zamiast kremu anty-trądzikowegoAZELO/BHA twarz przemywam Tonikiem z kwasami AHA/BHA 10% dla silniejszego działania.

- Dodatkowo raz w tygodniu robię peeling enzymatyczny EKO wersja zestaw podstawowy + dodatki do cery tłustej który rozrabiam z hydrolatem z kocanki.

Efekty
Moje cera nie jest jeszcze idealna ale wierzę, że systematyczność i skrupulatność w ciągu najbliższych kilku miesięcy przyniesie pożądane efekty.
W najbliższym czasie planuję również zapatrzeć się również w puder bambusowy anty-UV (jedwab+cynk) i serum ochronne ANTIOX z wit. C dla naturalnej ochrony przeciwsłonecznej oraz aby dodatkowo jeszcze nawilżać skórę w ciągu dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz